Przedsiębiorca z Rewala wprowadza AI do programu hotelowego

  • Rewal
  • Blog
  • Przedsiębiorca z Rewala wprowadza AI do programu hotelowego

Rewolucyjny, niesamowity, zaskakujący - to tylko kilka epitetów jakie są łączone z ChatGPT - systemem sztucznej inteligencji opracowanym przez OpenAI. Na podstawie analizy języka naturalnego potrafi udzielać odpowiedzi na różnorodne pytania.

Jego niezwykłe możliwości wykorzystane zostały w NFHotel, aplikacji której twórcą jest przedsiębiorca z Rewala.

Sztuczna inteligencja będzie pomagać w obsłudze programu

NFHotel jako prawdopodobnie pierwszy program hotelowy na świecie wdraża sztuczną inteligencję w swojej aplikacji, aby poprawić użytkowanie programu i funkcjonowanie obiektów hotelowych.
Jak udało mi się ustalić, sztuczna inteligencja w aplikacji NFHotel ma postać Asystenta AI. Można zadać dowolne pytanie dotyczące obsługi programu i branży hotelarskiej, a Asystent AI w naturalny sposób odpowie. Przeszkoli nowych pracowników, podpowie jak wystawić korektę faktury, czy jak zmienić ceny i restrykcje. Zamiast szukać w bazie wiedzy, pytać managera, czy dzwonić do Supportu wystarczy zapytać Asystenta AI.

Wdrożenie sztucznej inteligencji do aplikacji NFHotel jest kolejnym krokiem w kierunku automatyzacji procesów w obiektach noclegowych.

Czym jest NFHotel?

To program hotelowy skupiający pracę obiektu w jednej aplikacji. Pomaga w sprzedaży i dystrybucji noclegów, ułatwia zarządzanie i obsługę Gości.
Kluczową funkcją jest tzw. Channel Manager, który łączy kalendarz rezerwacji z pośrednikami sprzedaży takimi jak np. Booking.com, pozwalając na oferowanie pokojów na różnych portalach, bez ryzyka zdublowania rezerwacji. 

Dzięki Asystentowi AI codzienna praca z programem ma stać się jeszcze prostsza, by recepcjoniści mieli więcej czasu na obsługę Gości.

Dodano: 2023-02-24 15:56:00

Komentarze (0)
Dodaj komentarz