Channel Manager połączony z Airbnb

Hotelarzu - zachęcamy do przyjrzenia się jak działa NFHotel Channel Manager połączony z Airbnb.

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine). 

Wszędzie tam, gdzie są osoby szukające miejsca na nocleg, muszą być też obecne wszelkiego typu obiekty hotelarskie. Serwis Airbnb zaczynał jako quasi-społecznościowa platforma home sharing, ale ostatnio coraz mocniej skręca w stronę klasycznych serwisów turystyczno-rezerwacyjnych. To oznacza, że channel manager połączony z Airbnb już niedługo będzie niezbędnym składnikiem porządnego oprogramowania hotelowego.

Taki system na komputery i urządzenia mobilne najlepiej zaprezentować na przykładzie apartamentów, którym spośród obiektów noclegowych zdecydowanie najbliżej do wynajmu pokoi/mieszkań na krótki okres od osób prywatnych. Oczywiście w synchronizacji programu hotelowego z Airbnb kluczowe są informacje o dostępności i zajętości. Nikt nie chce mierzyć się z konsekwencjami overbookingu, kiedy to do jednego apartamentu przyjedzie dwóch lub więcej gości - jeden korzystający z ww. portalu, a drugi po rozmowach z recepcją albo rezerwujący pobyt on-line za pomocą widgetu booking engine’u na stronie internetowej obiektu. Straty finansowe można w miarę szybko odrobić, na wizerunkowe czasami potrzeba lat.

Channel Manager z Airbnb musi kompleksowo obsługiwać rezerwacje apartamentów - same informacje o obłożeniu to zdecydowanie za mało. Narzędzie powinno być zaprojektowane w ten sposób, żeby zarządcy/recepcjoniści w ogóle nie zaglądali do panelu obiektu w serwisie. Wszystkie dane w jednym systemie pozwolą m.in. na sprawne, szybkie wystawianie faktur, natychmiastowe uwzględnianie w rozliczeniu wyżywienia i innych dodatków czy szybką wysyłkę spersonalizowanych powiadomień e-mailowych bądź SMS-owych do klientów. Rzecz jasna połączenie z Airbnb ma szereg innych obowiązków, takich jak automatyczna aktualizacja raportów i modułu sprzątania - room service nie obejdzie się bez informacji, które apartamenty jakich porządków wymagają. A każda nowa rezerwacja ma przecież na to niebagatelny wpływ.

Synchronizacja PMS z Airbnb pewnych rzeczy też NIE zrobi. Jeżeli rezerwację potwierdza preautoryzacja kartą kredytową, system dla hotelarzy może jedynie wyświetlić jej dane - oczywiście po spełnieniu wszelkich procedur bezpieczeństwa. Automatyczne obciążenie rachunku/karty to tylko przy szybkich płatnościach internetowych za rezerwacje on-line z własnych źródeł. Choć w przyszłości, kto wie…

Program hotelowy połączony z Airbnb pozwoli dotrzeć do ogromnej bazy potencjalnych klientów, a jednocześnie pracę związaną z ich obsługą niemal w całości przejmie automatyczny channel manager. Wysiłek cokolwiek niewielki, a potencjalne zyski ogromne. Zobacz więcej: https://nfhotel.pl/wpis/channel-manager-zintegrowany-z-airbnb

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS. 


FAQ

  • Ile mogę mieć planów cenowych?
    W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
  • Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
    Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
  • Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
    Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
  • Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
    Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
  • Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
    Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
  • Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
    W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
  • Dlaczego używanie channel manager z Airbnb się opłaca?
    Oszczędzasz czas i pieniądze. Channel manager automatyzuje całą pracę z portalem Airbnb. Wszystkie rezerwacje, modyfikacje, oraz anulacje wykona za Ciebie automat - wspaniale prawda :)
  • Dlaczego warto używać channel managera do synchronizacji z Airbnb?
    Przede wszystkim nie ma tu miejsca na "błąd ludzki". Prawdopodobieństwo wystąpienia overbookingu, jest sprowadzone do absolutnego minimum. Dodatkowo będziesz mieć więcej rezerwacji z tego kanału OTA.
  • Czy dzięki channel managerowi będę mieć więcej rezerwacji z Airbnb?
    Z pewnością tak! Możesz udostępnić wszystkie pokoje, apartamenty, domki letniskowe - bez obawy, że coś się "przerezerwuje". Udostępniasz terminy na długo do przodu i niech rezerwacje z Airbnb robią się same!
  • Czy channel manager może być tani?
    Uważamy że tak! Kiedy zlecasz całą pracę NFHotel możesz zająć się innymi ważnymi sprawami w obiekcie. Z pewnością NFHotel wykona wszystkie czynności taniej niż zrobi to recepcjonista.
  • Czy warto używać channel managera z Airbnb dla apartamentów?
    Zdecydowanie tak! Apartamenty to jedne z najchętniej wybieranych obiektów w portalu Airbnb. Będziesz mieć więcej rezerwacji i zaoszczędzisz mnóstwo czasu a tym samym pieniędzy. Wynajmujesz apartamenty - musisz go mieć!
  • Chnnel manager z Airbnb dla małych obiektów - czy to konieczne?
    Z pewnością jakoś sobie poradzisz bez niego - ale czy na pewno chcesz? Dzięki temu narzędziu będziesz mieć lepsze wyniki sprzedażowe i więcej wolnego czasu, a chyba o to przecież chodzi :)
  • Czy połączenie Airbnb dla domków letniskowych przez channel manager jest opłacalne?
    Odpowiedź może być tylko jedna - TAK! Przede wszystkim NFHotel sprzeda Tobie więcej rezerwacji domków, dzięki temu że możesz bez wachania wysłać dostępność dla wszystkich bez obawy o overbooking. Rezerwacji jest więcej, czasu również, tak więc zdecydowanie polecamy NFHotel Channel Manager!
Dodano: 2020-08-07 12:33:00

Komentarze (1)
Anonim
26.01.2021 15:30

Jaka to była wygoda, gdyby wszystko można bylo rezerwowac przez internet

Dodaj komentarz